Top
Image Alt

Repareren en keuren parketschuurmachines

  |  Repareren en keuren parketschuurmachines

Repareren en keuren van parketschuurmachines

Iedere parketlegger is in het bezit van een of meerdere (schuur)machines. Vanzelfsprekend wordt hiermee zuinig omgesprongen. Echter zijn alle bewegende delen van jouw parketschuurmachine, boenmachine of stofzuiger aan slijtage onderhevig. Tijdig repareren en keuren is dan ook essentieel.

EXCLUSIEF DEALERSCHAP

Lecol heeft het exclusieve dealerschap van Lägler (onder meer bekend van de Lägler Hummel en Lägler Unico), Cleanfix (bekend van de Cleanfix Floormac PE300) en Dustcontrol (uw Arbo-gekeurde stofzuiger). Je kunt bij Lecol de schuurmachines, boenmachines en stofzuiger van bovenstaande merken professioneel laten repareren, keuren en moderniseren met enkel en alleen originele onderdelen en accessoires. Ook de jaarlijkse verplichte Arbo NEN-Keuring 3140 kun je bij ons laten uitvoeren. Onze afdeling Repareren en Keuren is hiervoor officieel gecertificeerd. Tijdens de keuring wordt de machine ook grondig nagekeken en, na overleg, eventuele reparaties uitgevoerd.

INTERESSE? MAAK EEN AFSPRAAK

Na de keuring ontvang je een officieel keuringsrapport van ons, dat een jaar geldig is. Onze monteur voert jouw reparaties snel en vakkundig uit in onze werkplaats. Klik op onderstaande button, en ik bel je voor een afspraak om reparatie(s) en/of keuring(en) in te plannen.

Wil je meer informatie over een van onze reparaties & keuringen? Bel Rob, of laat hem jou bellen.

ROB VAN DER KRUK

Voor het repareren en keuren van je schuurmachine ben je bij mij aan het juiste adres. Ik zorg ervoor dat je machine zo snel mogelijk weer ready for take off is. Vraag me naar de mogelijkheden via mail robvanderkruk@lecol.nl, bel 06-51789910 of gebruik bovenstaande blauwe button en ik bel je terug.

Hoe gaat het repareren en keuren van machines in zijn werk?

Zoals al wel bekend is, kun je voor het professioneel laten repareren van een schuurmachine, boenmachine en stofzuiger van de merken Lägler, Cleanfix en DustControl bij ons terecht. Maar hoe gaan wij nu eigenlijk te werk? Met onze pijler SERVICE mag je namelijk ook wat van ons verwachten. Om dus inzicht te krijgen in hoe wij werken om jou als klant zo snel en efficiënt mogelijk te kunnen helpen, hebben we het proces van het laten repareren / keuren van machines hieronder kort en bondig voor je beschreven.

1 | Probleemstelling en planning

Je zit met een machine die je wilt laten repareren en/of keuren. Ik, Rob van der Kruk, zal vooraf met je bespreken wat het probleem is en of het gaat om een reparatie en/of een keuring. Vervolgens gaan we het inplannen. Indien de machine gerepareerd en/of gekeurd moet worden, zijn er 2 opties:

  • Je laat je machine(s) zelf bezorgen op Schutweg 6 te Waalwijk t.a.v. Rob van der Kruk.
  • Lecol laat de machine(s) ophalen door transportbedrijf Claassen B.V. Voor deze service berekenen wij € 60,00
2 | Inventarisatie kosten en uitvoering

Ik, Rob, kijk de machine volledig na en maakt een opgave van de te maken kosten. Dit wordt vooraf aan de reparatie met je besproken en zodra je akkoord geeft, wordt de machine gemaakt en/of gekeurd. We streven ernaar dit in 1 dag voor elkaar te hebben.

3 | Afhandeling, en je kunt weer aan de slag!

Wij sturen tot slot de gerepareerde en/of gekeurde machine retour (zodra de coronacrisis voorbij is kun je je machine ook weer zelf komen ophalen). Je machine kan er dan weer even tegen. Zo kies je dus voor een langere levensduur en meer veiligheid!

VOLG
ONS OP
INSTAGRAM